23:0 , جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ , بابونه تنهاییه بعد از تو شبیه تنهایی قبل از تو نیس اما تنهاییه با تو از دوتاش سخت ترِ.نمیگم بد یا خوبه.میگم سخته سخت ...