
_خب خب خب نمردم و اولین حقوق ام رو هم گرفتم:))) خدایا. چقدر خوشمزه س. حتما باید پس انداز هم کنم. از همین حالا. و البته حالش هم میبرم پس چی^_^
_یککک عالمه کتاب خریدم و عقده ای بازی درآوردم. و چون روزا خونه نیستم کسی نیس تحویل بگیره از پست:( بایست صبر پیشه کنم تا آبجی از سفر برگرده تحویل بگیره.
صب با چنگ و دندون رسیدم! راه نیم ساعته شد یه ساعت. اسنپ گرفتم یارو منگ نمیاد منو پیدا کنه منتظره من برم پیشش خو یارو من از کجا ببینمت وسط اون شلوغ بازاره هرکی هرکی هزار تا تیبای سفید هست. و گوشیم خاموش شد! دربست گرفتم یارو وسط راه 7تومن به کرایه اضافه کرد منم پیاده شدم. یه ربع هم پیاده روی. پای راستم دیگه تکون نمیخورد_ مدلشه. قهر میکنه _ داشتم میمردم تا رسیدم. اشک ریزان از درد بد بیاری و استخوان ساق پا.
_نهارم چه خوشمزه س جاتون خالی
_بین سازها بنظرم ساکسیوفون بدشانس ترین از لحاظ اسم هست.
اینو میخواستم توی توییترم بنویسم رمزشو یه قرنه گم کردم.
_قصر به قصر رو خریدم. یوهوهو.
_نمیدونم چرا اون یارو رو بلاک نمیکنم؟ ببین تنهایی چیکار آدم میکنه. حرف زدنش چندش آوره. میگم چرا همه فکر و ذکرت فلان موضوعه؟ حیف عمر و روحه. میگه نه من کلی مشغله دارم به تو که میرسم اما بییییییب 'شما نگا کن' ( با لهجه آقا جواد خواجوی) این وضع جوانان 30ساله مملکت خو تصدیق بفرما که بغل وا میکنم تنهایی رو سفت میبغلم دیگه دیگه. حالا ماچ و کنار خیلی هم مطلوب اما میگه ... استغفرالله! چه تمایلات خطرناکی هم داره. خدا به دور. خدا رو شکر این روزا میشه ملت رو شناخت و قاطی شون نشد:))
:))) مسخره ی پوچ.
hot page...
ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21