از کم بودن

خرید بک لینک

_داشتم رکورد تازه میزدم: گریه در آسانسور اما دو طبقه کم بود برای توی حسش رفتن:) آیینه لامصب توی آسانسور! منو به گریه ننداااز!:))))

_خواهر خانم رئیس واسم یه تاپ گرفته. اینقدر زشت که از مخیله تون کمک بگیرید و اینقدر تحقیر آمیز که انگار من محتاج ترحم ام.

_ فاک دیس فاک دت فاک به سرتاپای امروز. البته از الان به بعدش خوووب شد. یکی داره ساز میزنه توی بی آر تی. آخ جون! چه قشنگه قر افتاد تو کمرم. دلم شربت با سه تا یخ میخواد.

hot page...

ما را در سایت hot page دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت: 7:20

صفحه بندی