بچه و نوجوون که بودم خوره ی اوریگامی بودم. نمیگم خداش اما بلد بودم و پیگیر. چند روز پیشا که میخواستم به خودم دلداری و امید بدم گفتم ببین کارام که تموم شد، درنای کاغذی یادمیگیرمنمیدونم چی شد hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24
_من زندگیمو دوس دارم؟ شونه ام تیر میکشه و ماهیچه پای چپم گرفته، جمعه باید پروپوزال بدم استاد هیچی ننوشتم و هیچکی بهم دل نبسته و نمیبنده ولی نه خداییش و حقیقتا زندگیم رو دوس دارم. خدا رو شکر که سلامت hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38
پوووف این همه اومده بودم یه موزیک خدمتتون معرفی کنم. یادم رفته بود. لینک رفت بالا، بلاگفای کوفت خطا میده، نت قطع میشه، مطلب میپره دیگه پرواز میکنه ز بامی که به هوا خواست، هوا شرجی میشه توی بی آرتی hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5
_داشتم رکورد تازه میزدم: گریه در آسانسور اما دو طبقه کم بود برای توی حسش رفتن:) آیینه لامصب توی آسانسور! منو به گریه ننداااز!:))))
_خواهر خانم رئیس واسم یه تاپ گرفته. اینقدر زشت که از مخیله تون کمک بگیرید و اینقدر تحقیر آمیز که انگار من محتاج ترحم ام.
_ فاک دیس فاک دت فاک به سرتاپای امروز. البته از الان به بعدش خوووب شد. یکی داره ساز میزنه توی بی آر تی. آخ جون! چه قشنگه قر افتاد تو کمرم. دلم شربت با سه تا یخ میخواد.
hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20
آدم فقط توی بغل مامانشه که تنها نیست. من بغل مامان میخوام. کاش میداشتم.دیروز جمعه، رفتم خدمت استاد گلم.یک تکه مااااه. یه بغل فرشته خوییبه سختی رسیدم به دلایلی. اما نهایتا خوب شد. خونه ش... بسیار hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46