هزار جهد میکنم

خرید بک لینک

روز نسبتا خوبی بود هی میگفتم چرا هیشکی نذری نمیاره داداشم دوتا حلیم یا هلیم آورد

تا دوازده مشغول خونه بودم دیروز که نهار نپختم و مهمون اومد و مجبور شدم از بیرون غذا بگیریم_حالا بچه پولدارم نیستم ولی خب شرایط استثنایی بود -امروز ساعت 11 نهار رو پخته بودمشکلک های شباهنگShabahang

دیگه ظهر رفتم پیش خواهرزادگان تا عصر که برگشتم خونه

درس هم متاسفانه نخوندم ولی امشب یه کتاب دیگه هم تموم میکنم

بحححح یه عالمه آهنگ عود گرفتم و گوش دادم و کمی زنده شدم بح بح

یکم هاول جونم رو میبینم بعدشم شام و درس

کتاب هم دوبلینی های جیمز جویس رو نم نمک میخونم

hot page...

ما را در سایت hot page دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:29

صفحه بندی