آش رشته اس دلم !

خرید بک لینک

راستی که اگه قرار باشه بین شغل رویایی م که در دسترس نیست فعلا و شغل پولساز که در دسترسه فعلا انتخاب کنم ، چه میکنم ؟ نمیدونم ...مابین منفعت و قلب ؟

دوس دارم برای نوشتن در اینجا احساس امنیت کنم ، حتی در دفتر خاطراتمم احساس امنیت نمیکنم...ولی مینویسم .اصلا به همه اونایی که خوب مینویسن حسودیم میشه :))) کلی کار دارم و ساعت 4 صب هم بسوی سفر میریم . ولی دلم میخواد بنویسم.کلمه خوبه . نوشتن هم.رفقای خواننده هم.

از دانشگاه و خوابگاهم خدا رو شکر خیلی راضی ام خیلی ...یکی از دانشگاههای خوب تهران در رشته مورد علاقه ام ...خدایا شکرت

hot page...

ما را در سایت hot page دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت: 15:28

صفحه بندی