
مصاحبه تموم شد .اگه حال داشتم بعدا میام تعریف میکنم
بهم خبر دادن پسره قبول میشه.چون این زنونه مردونه فورمالیته س و اولویت با مرداس...انگاری ما سنگ میخوریم ! یا برگ میپوشیم یا توی غار زندگیمیکنیم یا میتونیم مث زنای قدیم که یه مررررررد کنارشون بود فقط مسوولیت خونه رو داشته باشیم... :/ یا مثلا نباید نتیجه اون همه زحمت درس خوندن مثخر رو بگیریم یا اونایی که یه عمر توی ناز و نعمت زندگیکردن باید و باید همیشه همونطور زندگی کنن اوف میشن طفلکای گور به گور شده
مرغ پخته هم خنده ش میگیره
البته من خنده ام نمیگیره
چون به یه یکی که هم نمره آزمون هم معدل هم نمره روانشناسیش ازت کمتر باشه و پدرش از اهالی ارگان خاص باشه و سهمیه فلان و فلان داره باختن ....؟! پسره الان هم شاغله و حتی توی اون شهر هم زندگی نمیکنه...چیبگه آدم؟هیچی.
گذشت دیگه بابا.بخوابم یکم.حیف ۳۰۰تومن پول که حروم شد .
hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11